26 Kasım 2013 Salı

ZORLUK DERECESİ SİİRİ

eşitlik bozuldu ve sabah oldu
böylece kalbim,
hakkındaki iddialara açıklık getirecek.

gizlediklerim ve açığa vurduklarım
zaten benim olanı çalmak gibi
bir şeyi unutmuşum hissi ile sana dönüyorum
ütünün fişi, gözlerinin rengi, kapının kilidi
seni unutmam gerektiğini hatırlamıyorum
gözlerin ve sen, toplam iki kişi…

biz sadece acımızı seçmekte özgürdük
acımız, evet kabul, olağan şüpheli
ve içimizde taşıdığımız o kömür
yıkadıkça kirlenen korkunç bir sevgi…

frene basma, insan gitmek için yapılmıştır
senden ricam ruhum ikimizin arasında kalsın
artık biliyorum, yolda olan yolda kalır
ikamet bitti madem, o kömür artık yansın!

kalplerdeki her şey açığa vurulup tahsil edildi
açıklayabilirim, belki…

yalnızlık ( allah ondan razı olsun), kör noktam
bu yüzden geldiğini göremedim
lakin göremediklerime de inanırım
sana da öyle inandım, ya rahman ya rahim…

Furkan Çalışkan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder